czwartek, 7 września 2017

Review #27: Pirolam odżywka z ceramidami.

Witam!
Formaldehyd. Czyli składnik przez który wiele osób dostała mocnego uczulenia na odżywki do paznokci. Odżywka z ceramidami z Pirolam'u nie ma tego składniku. Możliwe, że dla wielu osób będzie to wybawieniem. Serdecznie zapraszam na recenzję!
,,Ceramidy wzmacniają strukturę paznokcia, wyrównują ubytki i wygładzają jego powierzchnię. Zmniejszają łamliwość paznokci i rozdwajanie, zapewniając jednocześnie ich większą elastyczność.
- Regeneruje paznokcie
- Zwiększa elastyczność płytki paznokciowej
- Chroni przed nadmiernym łamaniem i rozdwajaniem się paznokcia
Odżywka zastosowana jako baza pod lakier zabezpiecza paznokcie przed przebarwieniami oraz przedłuża trwałość koloru.
Do kruchych i łamliwych paznokci. "

Zgodność z opinią producenta. Owe wygładzenie płytki paznokcie pojawia się dopiero przy drugiej warstwie. Zapewnia elastyczność? Jak do mnie to coś czego nie chcę dla moich paznokci. Mają być twarde a nie jak z gumy. Owszem regeneruje paznokcie, bardzo dobrze sprawdza się jako baza pod lakier oraz dla paznokci z problemami. 4/5

Opakowanie. Podoba mi się ten nude kolor odżywki. Na paznokciu wygląda dużo lepiej niż produkt biały. 5/5

Spełnianie głównego zastosowania. Ujęłabym to tak... Odżywka odżywia. Ale za nic nie chroni naszego paznokcia. Przy pracy często odżywka odpadała mi z samych czubków lub się rozwarstwiła. Nawet przy 1 warstwie. Gdy nasze paznokcie nie mają większej styczności z wodą jest dobrze. Więc w tygodniu pracy, zdarzało się, że 3/4 razy zmywałam i nakładałam odżywkę od nowa. Jak dla mnie powinna dużo lepiej trzymać się paznokci. 2.5/5

Trwałość i zachowanie na paznokciu. Jak już wyżej wspomniałam. Paznokcie z odżywką poddane próbie wodnej przegrywają. Gdybyśmy stosowały non stop rękawiczki wtedy ładnie wytrzyma. Oczywiście z czasem się wyciera. Można ją stosować jako baza pod zwykły lakier. 4/5

Dostępność. Bardzo cieszy mnie fakt, że można ją dostać w aptece a nie w każdym sklepie kosmetycznym. Jak dla dodaje to renomy produktowi. Czuję taką mini nutkę leczenia... Bardziej niż przy takich samych produktach z sieciówki. 5/5

Cena i wydajność. 12 zł. Tanio. Produkt jak każdy inny jest średnio wydajny. Trudno to ocenić przy lakierze/odżywce. Zapewne gdy będziemy stosować go jako baza pod lakier wyjdzie nam szybciej. Mimo wszystko pozytywnie go oceniam. 5/5

Podliczając uzyskał on 25.5/30 punktów. Dodaje dodatkowe 2.5 punktu za brak formaldehydu! Który występuje np. w odżywce z Eveline. I poprzez ten składnik bardzo wiele osób doznaje niemiłego uczulenia. Można to wręcz nazwać chorobą, ponieważ na niektórych odżywka działa jak coś co odbiera życie paznokciom i nadaje im wszystkiego co złe. Ale nie o tej dziś mówimy. Tak więc uzyskuje ona 28 punktów. Na pewno każdemu polecę tą odżywkę. Podkreślam odżywkę. Nie jest to magiczne coś, które zabezpieczy paznokcie przed uszkodzeniami. Porównałabym to do kuracji witaminowej. Mimo to sprawdza się na prawdę dobrze. Na pewno nadal będą ją stosować.

A jakie jest wasze zdanie ? Piszcie. xoxo♥

18 komentarzy:

  1. Nie miałam tej odżywki. Ostatnio szukałam jakieś dobrej odżywki i chyba znalazłam :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie ją wypróbuję, zobaczymy jak się spisze :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. So interesting, so useful! Like it a lot!
    I didn't try it but it look really nice!
    Must have it! Lovely review dear!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo lepiej gdy paznokcie oprócz tego, że są mocne, to również są nieco elastyczne - mniej się wtedy łamią, ponieważ nie straszne im żadne uderzenia ani inne "maltretowania". Ja tę odżywkę bardzo lubię i u mnie sprawdzała się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so inspiring! I love the post:)
    Have a nice day, dear!
    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie to nieźle wypadała szkoda że trwałość słaba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu fajna odżywka.
    Mogę sobie tylko wyobrazić jak działa, bo używam hybryd, więc to wyklucza klasyczne odżywki.
    Pozdrowieńka przedweekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, jak Pani stosowała tę odżywkę? Co ile zmywała Pani i nakładała nową warstwę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam około 3 miesięcy. Również po napisaniu postu. Co dzień nowa warstwa chyba, że lakier ładnie się trzymał wtedy czekałam dłużej. A zmywałam przy 4 warstwie. I od nowa zaczynałam proces ;)

      Usuń
  9. Ja wciąż mam to niemiłe uczucie jak po odżywce z Eveline i płytka paznokcia strasznie boli... i kilka godzin bez malowania i straszny ból paznokcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz odstawić. Możliwe, że masz zbyt słabą płytkę i każda chemia jej przeszkadza lub sam produkt cię uczula. Nic nie jest 100% antyalergiczne ;)

      Usuń
  10. Kupiłam ją wczoraj. Faktycznie ładnie się błyszczy :) zobaczymy co z działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam sama tą odżywkę ponieważ miałam praktyki w salonie kosmetycznym i szefowa która robiła paznokcie, używała tej bazy gdy klientki chciały 'odpocząć' od hybryd, sama spróbowałam i po tygodniu w lepszej kondycji były niż wcześniej. Także polecam i pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. Eveline 8w1 od roku nie ma w składzie formalhedydu, zmienili skład ze względu na to że zdarzały się uczulenia na ten składnik. Było o tym u Joanny Krupy na instagramie - faktycznie nie ma go w składzie sprawdziłam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Dzięki za info! Post jest dużo starszy dlatego nie ma tej informacji. Ale to świetnie, że usunęli formaldyhyd. Może zrobię drugą część tego postu ;) Teraz warto.

      Usuń
    2. no pewnie mają kilka rodzajów odżywek i każdy bezpieczny a do tego różne olejki do skórek Bio z super bezpiecznym składem

      Usuń
  13. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń